Juwelier Pannekoek | Winsum | Horloges en aftersales

Tegenwoordig is alles, overal te koop. Zowel in winkels als op internet is er een mega aanbod. Eén van de redenen om online te shoppen, is de prijs van een product.

Bij de aanschaf van een nieuwe horloge komt natuurlijk meer kijken dan alleen het prijskaartje. Een van de meest voorkomende aanpassingen bij een horloge is het inkorten van een horlogeband met schakels. Daarnaast moet na gemiddeld 2 jaar de batterij vernieuwd worden en zo nu en dan kan het voorkomen dat er een onderdeel vervangen moet worden. Natuurlijk wil je als consument bij de eventuele aanschaf het liefst een vakkundig advies en wil je één en ander passen en vergelijken om tot de beste koop te komen. Dit is op internet, behalve foto’s bekijken, best lastig. Tevens blijkt uit onze ervaring dat horloges die via een website zijn gekocht vaak niet zijn ingekort of het zelfs helemaal niet doen omdat de batterij leeg is. Het gaat hier met name om webwinkels zonder een fysieke zaak erachter.

Wanneer u bij ons een horloge koopt, krijgt u ten tijde van uw aankoop een vakkundig advies en kunt u het horloge daadwerkelijk passen en vergelijken met andere horloges. Uw horloge wordt ter plekke op maat ingekort en daarnaast bieden we de gewenste aftersales bij eventuele problemen. Er zit standaard 2 jaar garantie op elk horloge. Ook kunt u bij ons terecht voor het vervangen van batterijen of onderdelen (glazen/horlogebanden etc.) en het compleet schoonmaken (revisie uurwerk) van uw horloge.

In onze winkel proberen we altijd om een breed assortiment samen te stellen. Daarbij begrijpen we, dat er consumenten zijn die nét naar dat ene horloge op zoek zijn die niet bij ons in de etalage ligt. Er bestaat een grote kans dat wij dit horloge wel voor u kunnen bestellen. Mocht u uiteindelijk toch een horloge via internet willen aanschaffen, dan willen wij u op attenderen dat u altijd bij ons terecht kunt voor de aftersales (batterijen, banden inkorten/vervangen, glas vervangen etc.) Voor het inkorten van banden vragen wij €10,00 indien het horloge niet bij ons is gekocht. In geval van garantie van een horloge, die niet bij ons gekocht is, kunnen wij ook helpen en worden alleen de verzendkosten in rekening gebracht.