Uw nieuwe sieraden, snel en veilig bij u thuis bezorgd!

Garantie & Reparatie

Klachten

In het geval van klachten kunt u contact met ons opnemen via telefoon of e-mail (info@juwelierpannekoek.nl). Alle klachten met betrekking tot de levering, kwaliteit, of hoedanigheid van een artikel zullen door Juwelier Pannekoek serieus in behandeling worden genomen. We zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen twee weken na ontvangst van de klacht naar een oplossing zoeken.

Binnen deze termijn wordt u per e-mail of telefonisch op de hoogte gebracht van een eventuele oplossing van uw klacht. Indien wij langer tijd nodig hebben voor het behandelen van uw klacht wordt u hiervan binnen een week op de hoogte gesteld.

Juwelier Pannekoek
Hoofdstraat Obergum 2
9951 AH Winsum

Telefoon: 0595-441433

www.juwelierpannekoek.nl
info@juwelierpannekoek.nl


Openingstijden:
Dinsdag t/m donderdag van 9:30 uur tot 17:30 uur*
Vrijdag van 9:30 tot 18:00 uur*
Zaterdag van 9:30 uur tot 17:00 uur

*Tussen de middag gesloten (12:15 – 13:15)

 

Garantie

Op al onze horloges krijgt u 2 jaar garantie, hierdoor wordt de wettelijke garantietermijn niet beperkt. Onder de garantie vallen technische gebreken, uurwerk- en fabricagefouten. Het is verboden om het horloge zelf open te maken.
Verkoper en/of fabrikant bepalen of garantie geboden wordt.

Uitgesloten van garantie is:
- Schade ontstaan door onzorgvuldig gebruik;
- Glasbreuk;
- Kroon/schroef (let er altijd op dat de kroon/schroef gesloten is tijdens het dragen);
- Batterij (tot 6 maanden wel garantie);
- Horlogeband;
- Uitgevallen steentjes (tot 3 maanden wel garantie).

 

Indien u een artikel naar ons wilt terugsturen dient u de retourprocedure te volgen. Klik hier. De kosten van verzending zijn voor uw rekening.